Waar en wanneer je wilt

UitzendenKijk eens om je heen. In vrijwel ieder winkelcentrum vind je wel een paar uitzendbureaus. Eigenlijk is dit vreemd als inmiddels bijna alle werkzoekenden en vacatures via het internet beschikbaar zijn. Zeg eens eerlijk. Kijk jij nog in de etalage van een makelaar als je een huis zoekt?

Online

Onze ervaring is dat een dure winkellocatie voor een uitzendbureau niet meer van deze tijd is. Het internet heeft deze rol overgenomen. Je hoeft dus ook geen hoge investeringen meer te doen. Om succesvol uit te zenden moet je meegaan met de ontwikkelingen. We leven tenslotte in het online tijdperk. Het persoonlijk contact blijft essentieel. We hebben hier echter geen winkel voor nodig maar spreken liever af op andere locaties zoals een grand café.

Je onderscheidt je niet door je winkel maar door je dienstverlening.

Staffing Associates heeft geen fysieke vestigingen. Onze franchisenemers werken vanuit huis of hun eigen moderne kantoor. Staffing Associates zorgt ervoor dat je online kunt werken. Daarvoor verschaffen wij je de middelen. Heb jij een passie voor arbeidsbemiddeling? Wij geven je de mogelijkheid een professioneel online uitzendbureau te starten en te laten groeien. Onze formule garandeert uitzenden tegen lage kosten.