Waardevolle arbeidsrelaties

Het is onze ambitie om ondernemers in hun te kracht zetten en ze optimaal faciliteren. Een motor te zijn achter hun bedrijf.  En ze daarmee te helpen succesvol te worden. Dan zijn wij het ook.

Waarde van werk

We gaan voor meer ‘waarde van werk’. Het is onze missie om met onze bemiddeling waardevolle (tijdelijke) arbeidsrelaties tot stand te brengen. Nieuwe verbindingen waar ondernemingen en talenten van gaan groeien en bloeien. Daarbij gaat het ons niet alleen om de financiële waarde, maar ook om de waarde van betekenis te kunnen zijn en ontwikkeling door te maken. Naast competenties is een match op cultuur minstens zo belangrijk voor waardevol uitzenden.

Onze kernwaarden

Deskundig

Deskundig staat voor onze kennis en ervaringen in de wereld van werk, uitzenden/detacheren (runnen van uitzend/detacheringsbedrijven), de business (van onze opdrachtgevers) en talent. Het is de drive telkens te leren en beter te worden, te innoveren en nieuwe technologie te benutten om opdrachtgevers en talent beter te kennen om ze beter te dienen.

Slagkracht

Slagkracht staat voor onze aanpakkersmentaliteit: gewoon regelen, doen en oplossen.  Resultaten boeken. Ambitieus, flexibel, snel, pragmatisch. Efficiënt en effectief.

Dienstbaar

Dienstbaar is onze drive opdrachtgevers en talent echt verder te helpen. Ze een groot plezier te doen en blij te maken met onze inzet en prestaties. Het is ook de kernwaarde van de dienstverlenende sector. Het vraagt om verbinden, goed luisteren, goed communiceren, openheid, authenticiteit en maatwerk in oplossingen.

Verantwoordelijkheid

Verantwoordelijkheid staat voor ons eigenaarschap en de rol die we voor klanten vervullen. Het staat ook voor onze business principles en  verantwoordelijk ondernemerschap.  We voelen ons als ondernemers duurzaam bij onze lokale markt betrokken. We denken graag structureel mee over de uitdaging van opdrachtgevers en talenten en willen onze rol vervullen in het maken van duurzame verbinding spelen. We nemen onze rol, en voelen ons verantwoordelijk voor het resultaat op een manier van ‘simultane belangenbehartiging’. We wegen altijd de belangen van talent, opdrachtgevers en het eigen ondernemersbelang in een goede onderlinge balans. Verantwoordelijkheid staat daarnaast ook voor ons verantwoordelijk ondernemen. In de eerste plaats de maatschappelijke betekenis van werk voor mensen, en van goede mensen voor groei van organisaties. In beiden spelen we een belangrijke maaatschappelijke rol. We nemen ook verantwoordelijkheid voor duurzaamheid, kwaliteit en integriteit van onze bedrijfsvoering.

Onderneem met ons mee

Sta jij voor dezelfde waarden? Maak dan kennis met onze formule en de mogelijkheden voor jou als franchisenemer in de kansrijke flexmarkt.