Franchisenemer worden

Wij bieden je het beste van twee werelden: de kracht van het lokale ondernemerschap en tegelijkertijd onderdeel uitmaken van een solide kwaliteitsonderneming. Een landelijk netwerk met gelijkgestemde mede-ondernemers aan het merk. Als je start, heb je al naam gemaakt!

5 redenen om met ons
te ondernemen

Zorgeloos en zeker

Een solide toponderneming die alle grote risico’s indekt, (voor)financiert, salarissen betaalt en administreert en compliant is aan alle complexe en veranderlijke wet- en regelgeving.  Daarmee bijdraagt aan zorgeloos ondernemen en ruimte voor de leuke wezenlijke zaken: business bouwen en opdrachtgevers aan talent verbinden

Soepel gefaciliteerd

Jij runt de business, wij faciliteren en ontzorgen je processen; van financiering tot loonadministratie, van debiteurenbeheer tot marketing. Ons Support Center staat voor jou opgesteld bij alle voorkomende vragen en uitdagingen.

Keuze voor sterke merken in de inspirerende flexmarkt

Je verbinden aan een sterk merk. Al naam gemaakt voordat je begonnen bent en daarmee een vliegende start in de inspirerende uitzendmarkt.  Meeliften op landelijke marketing acties. Inspiratie komt uit alle aspecten van werken in de uitzendmarkt. Door de betekenisvolle rol die je speelt in het leven van mensen en ondernemingen, door de dynamiek en uitdagingen, de kansen veel te leren, de lol van intensief samenwerken met de mensen (collega’s, flexkrachten, opdrachtgevers) die je inspireren, door de kansen en potentie een bloeiend bedrijf neer te zetten in een groeiende markt.

Voor jezelf, maar niet alleen

Als Associate in een van de merken, onderneem je voor jezelf, maar niet alleen. Je hebt de beschikking over een breed team. Mede-collega ondernemers in jouw merk, professionals van het servicekantoor,  je eigen medewerkers op jouw vestiging, jouw business coach; iedereen staat klaar je te helpen en bij te dragen aan jouw succes en plezier

Persoonlijke en professionele ontwikkeling

We bieden je een speelveld vol met professionele en persoonlijke ontwikkelkansen. De groei naar uitzendprofessional, kenner van bedrijven en markten, een neus voor talent. Je ontwikkeling als ondernemer, als leider in jouw markt, inspirator van talent om je heen; eigen mensen en flexmedewerkers. Uitstekend gefaciliteerd door opleidingen, training en coaching via onze eigen Ondernemers Academy.

5 redenen om met ons te ondernemen

Zorgeloos en zeker

Een solide toponderneming die alle grote risico’s indekt, (voor)financiert, salarissen betaalt en administreert en compliant is aan alle complexe en veranderlijke wet- en regelgeving. Daarmee bijdraagt aan zorgeloos ondernemen en ruimte voor de leuke wezenlijke zaken: business bouwen en opdrachtgevers aan talent verbinden

Keuze voor sterke merken in de inspirerende flexmarkt

Je verbinden aan een sterk merk. Al naam gemaakt voordat je begonnen bent en daarmee een vliegende start in de inspirerende uitzendmarkt. Meeliften op landelijke marketing acties. Inspiratie komt uit alle aspecten van werken in de uitzendmarkt. Door de betekenisvolle rol die je speelt in het leven van mensen en ondernemingen, door de dynamiek en uitdagingen, de kansen veel te leren, de lol van intensief samenwerken met de mensen (collega’s, flexkrachten, opdrachtgevers) die je inspireren, door de kansen en potentie een bloeiend bedrijf neer te zetten in een groeiende markt.

Voor jezelf, maar niet alleen

Als Associate in een van de merken, onderneem je voor jezelf, maar niet alleen. Je hebt de beschikking over een breed team. Mede-collega ondernemers in jouw merk, professionals van het servicekantoor, je eigen medewerkers op jouw vestiging, jouw business coach; iedereen staat klaar je te helpen en bij te dragen aan jouw succes en plezier

Soepel gefaciliteerd

Persoonlijke en professionele ontwikkeling

Kies je merk

Je eigen uitzendbureau in 6 stappen

Kennismaking

Exploitatie bespreken

Ondernemersplan maken

Overeenkomst tekenen

Training & opleiding

Start je eigen bureau of wijkteam

Maak een vliegende start als franchisenemer! In een kennismaking lichten wij je toe wat het inhoudt om franchisenemer te worden. Daarna lopen we samen de procedure door. Voordat je je eigen bureau of wijkteam start, volg je een inwerktraject via onze academy en loop je mee in een van onze vestigingen. Tijdens je start wordt je gecoacht en begeleid door onze Franchise Manager. Zo ga je van start met een stevige basis!