Franchise bij
Staffing Associates

Wij maken het jou mogelijk om via onze franchiseformule op eenvoudige wijze een succesvol eigen uitzendbureau te starten. Kies voor de vrijheid en zelfstandigheid van het ondernemerschap, maar wel met de ondersteuning van een professionele organisatie.

Je eigen franchise uitzendbureau

Zonder hoge investeringen word je volledig ondersteund door een professionele backoffice. Salaris- en debiteuren administratie, financiering, marketing, geavanceerde frontoffice automatisering, training en opleiding, commerciële begeleiding, certificering en risico- management, het staat allemaal tot je beschikking. Zo combineer je zelfstandig ondernemerschap met de voordelen van de constante support van een ervaren uitzendorganisatie. Onze jarenlange ervaring garandeert je een snelle opzet van een succesvolle zelfstandige uitzendonderneming. Jij doet waar je goed in bent: ondernemen!

Samen ondernemen

Succes heeft vele definities. Wij vinden winstgevende groei van het lokale marktaandeel van onze franchisenemers de maatstaf voor succes. Het is onze passie, om dagelijks hieraan te werken.

• door jou, als nieuwe gepassioneerde franchisenemer, succesvol te begeleiden in aantrekkelijke markten;

• door je de kans te geven je talenten te ontwikkelen binnen een succesvolle franchiseformule. Zo word je een uitstekende en enthousiaste - door marktkansen gedreven – uitzender;

• door persoonlijke training en begeleiding. Door ondersteuning in de vorm van doelgerichte gestandaardiseerde werkprocessen en ICT;

• door te investeren in uitbreiding van het aantal grote accounts evenals het marktaandeel (share of wallet) bij deze accounts.

Onze dienstverlening op een rij

Voor jouw groei

• App voor beschikbaarheid en uren registratie
  • Eigen casemanagers t.b.v. verzuim

Kwaliteit & zekerheid

Samenwerken met Staffing Associates betekent een keuze voor kwaliteit. Bovendien geeft het jou en jouw opdrachtgevers de zekerheid dat alles volgens de wettelijke richtlijnen wordt geregeld.

ABU

De werkmaatschappijen van Staffing Associates zijn ABU Lid. Het ABU lidmaatschap is een belangrijke kwaliteitstempel en vaak een eis bij grote inleners. Dit houdt in dat wij voor alle uitzendkrachten die bij ons op de loonlijst staan de ABU CAO hanteren. Naast lid vervullen we al ruim 17 jaar een actieve bestuursrol.

VCU-certificering

VCU-certificatie is bedoeld voor bedrijven die personeel uitzenden naar VCA-gecertificeerde bedrijven. Die bedrijven voeren werkzaamheden uit met verhoogd risico in een risicovolle omgeving. Het is dan belangrijk om extra aandacht te besteden aan veiligheid en gezondheid. Met een VCU-certificaat tonen wij aan dat dit op orde is.

SNA & NEN 4400-1

Staffing Associates verzorgt de betaling van loonbelasting en de afdracht van sociale verzekeringspremies. Uiteraard beschikken we over de NEN certificering van de SNA om dit te bewijzen.

Franchisenemer worden?

Overtuigd van de meerwaarde van franchise? Lees meer over hoe je franchisenemer wordt.