Onderscheidend

Onderscheidend Back OfficeOnze backoffice dienstverlening is niet standaard. Wij bieden u meer dan een foutloze afhandeling van de administratie. We willen u helpen om succesvol te worden en te blijven.

Gevulde database

Wij helpen u succesvol te worden door toegang te geven tot een database met alle bedrijven van Nederland. Dit zijn niet alleen de NAW gegevens. Zo kunt u zoeken op regio, branche, aantal medewerkers, gevraagd opleidingsniveau en veel voorkomende vacatures. Jaarlijks verversen we deze informatie. Hiermee krijgt u inzicht in de markt en kunt u een scherpe propositie maken.

Online uren opvoeren en accorderen

Al uw klanten en uitzendkrachten kunnen, indien zij dit wensen, online de gewerkte uren opvoeren en accorderen via ons uren portaal.

ID checker

Easyflex heeft een automatische koppeling met ID checker waarmee u online uitsluitsel krijgt over de juistheid van de identiteitspapieren van de kandidaat.

Management informatie

Via Easyflex heeft u online toegang tot alle denkbare management informatie over de werkzaamheden en uw resultaten.
Het management Dashboard biedt volledige inzage in de kosten en gerealiseerde uren, marge, tarieven en activiteiten.

Verwerking van ZZP-ers

Wij bieden de mogelijkheid om ook te bemiddelen voor ZZP-ers, en dit via Easyflex af te handelen. Staffing Associates betaalt de ZZP-er 30 dagen na factuur datum.  De marge op de bemiddeling wordt direct met u verrekend.Op basis van de ingevoerde uren maken wij ook direct de factuur van de ZZP-er. Die hoeft ons dus geen factuur meer te sturen.

Marge voordeel en uitbetaling

Alle gangbare subsidies en kortingsmaatregelen kunnen toegepast worden en komen ten goede aan de marge. De gerealiseerde marge wordt wekelijks uitbetaald.

Naam*

Telefoonnummer*