Welkom in ons
ondernemers­netwerk!

Ondernemen in de arbeidsbemiddeling? Met onze franchiseformules in de arbeidsbemiddeling laten we jou als ondernemer groeien en realiseren we samen betekenisvolle arbeidsrelaties tussen werknemer en werkgevers. Leer onze formules kennen.

Jouw eigen franchise uitzendbureau beginnen?

Kriebelt het ondernemersbloed wel eens bij je? En heb je een talent voor het verbinden van mensen en het benutten van kansen in de markt? Wij zoeken continue naar gedreven en veelzijdige ondernemerstalenten voor Carrière Uitzendbureau, HappyNurse en Career Factory. We hebben diverse mooie mogelijkheden voor je en helpen je graag in jouw oriëntatie- en keuzeproces.

Onze merken

Staffing Direct

Ondernemen in verbondenheid

Staffing Associates is een ondernemersnetwerk: onze vestigingen in het land worden gerund door zelfstandig uitzendondernemers. Zij maken het verschil in de markt met hun persoonlijke betrokkenheid, hun vakmanschap, creativiteit en enthousiasme voor mensen, bedrijven en werk. Vanuit ons service center ondersteunen we hen in alle juridisch, financiële en administratieve zaken. Met deze samenwerking bieden we het beste van twee werelden voor onze opdrachtgevers en werknemers: de aandacht, vakkundigheid en passie van de lokale ondernemer met de betrouwbaarheid en kwaliteit van een landelijke professionele organisatie.